06 47 38 34 40
maandag - vrijdag van 09.00 - 17.30 uur
zaterdag van 10.00 - 14.00 uur

 

Klantenservice

 

 

Contact

De klantenservice en technische support van carNjoy zijn telefonisch bereikbaar op

06 47 38 34 40

maandag - vrijdag van 09.00 - 17.30 uur
 

E-mail
Uiteraard is het ook mogelijk uw vraag via e-mail aan ons te stellen. Vul dan het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@carNjoy.nl.


Social Media

Onze klantenservice is ook te bereiken via Twitter en Facebook. Via je eigen Twitter of Facebook account kunt u uw vraag stellen aan onze medewerkers. Ons account is actief tijdens bovengenoemde uren.

Bestellen

Het online bestellen van artikelen bij carNjoy is vrij eenvoudig.

1. Kies het product dat u wilt aanschaffen en klik op de button ‘in winkelwagen’. Vervolgens zie je de inhoud van de winkelwagen. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op ‘doorgaan met kopen’.

2. Is uw winkelwagen naar wens gevuld, klik dan op ‘afrekenen’.

3. Indien u al klant bij ons bent kunt u meteen inloggen met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord, bent u nog geen klant dan vragen wij u uw gegevens in te vullen. U kunt uw persoonlijke gegevens altijd wijzigen, zoals naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens. Bent u uw wachtwoord vergeten klink dan op ‘wachtwoord’ vergeten en geef uw e-mail adres op. Binnen enkele minuten krijgt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Tips voor het aanmaken van een veilig wachtwoord:

- Gebruik altijd een ander wachtwoord voor iedere website of account.

- Gebruik 8 tekens of meer in je wachtwoord.

- Gebruik hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens. Vermijd wachtwoorden die makkelijk te raden zijn, zoals namen of geboortedata.

- Wijzig je wachtwoorden regelmatig.

4. Controleer uw adres- en bestelgegevens, u kunt hier ook aangeven of u uw bestelling verzonden wilt hebben of op wilt komen halen bij onze winkel.

5. Om af te rekenen klikt u op de button ‘ volgende’ u kunt nu de gewenste betalingsmethode kiezen, voor meer informatie kijkt u bij betalen.

6. Nu ziet u een overzicht van uw gegevens, hier vragen wij u accoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Zodra u op ‘bevestigen’ klikt is uw   bestelling definitief, u krijgt vrijwel direct een bevestiging van uw bestelling per e-mail toegestuurd.


Betalen

iDEAL

Met iDeal kunt uw snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Let er wel op dat u uw betaling goed afrond. Uw bestelling wordt dan nog dezelfde dag door ons verwerkt en indien op voorraad binnen 24 uur aan u verzonden.


PayPal

PayPal is een betalingssysteem waarmee je veilig, eenvoudig en snel kan betalen.

Je bank- of creditcardgegevens worden alleen door PayPal opgeslagen. Daarom is het bij aankopen met PayPal niet nodig bij iedere transactie opnieuw je gegevens over het internet te verzenden. Dit maakt betalen via PayPal extra veilig. Daarnaast maakt dit systeem betalen extra eenvoudig: met PayPal betaal je slechts met twee klikken omdat je kaartgegevens gekoppeld zijn aan je PayPal-account- en je deze gegegvens dus niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren. Met PayPal betaal je ook sneller, waardoor bestellingen voor 16.00 uur geplaatst nog dezelfde dag verzonden worden.Maak een grati PayPal-account aan en koppel deze aan je bankrekening of creditkaart, dan wordt winkelen bij carNjoy nog eenvoudiger

Je kunt meer informatie vinden over PayPal op hun website.

Afterpay

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay nu ook voor onze Belgische klanten beschikbaar.

Voor Nederlandse klanten: AfterPay voert voor carNjoy het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Voor Belgische klanten: AfterPay voert voor carNjoy het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

 

Bankoverschrijving

Bij het overmaken per bank dient u het totale bedrag, inclusief verzendkosten, aan ons over te maken onder vermelding van uw ordernummer en uw naam op ING bank rekening nummer NL06 INGB 0005984521 t.a.v carNjoy te Naarden. Zodra uw betaling is ontvangen en de bestelde producten op voorraad zijn, wordt de bestelling verstuurd.

Betaling vanuit het buitenland per Bank

Bij vooruitbetaling vanuit het buitenland heeft u de volgende gegevens van ons nodig:

* Iban nummer: NL06 INGB 0005984521

* Bic/Swift code: INGBNL2A

* Bankadres: ING bank N.V., P.O. box 1800, 1000 BV  AMSTERDAM, NEDERLAND

* Begunstigde: carNjoy, Pr. Marijkehof 14, 1411 CM  NAARDEN, NEDERLAND

* o.v.v. uw ordernummer

Contant of PIN

Bestellingen kunnen bij ons op locatie worden afgehaald. U dient dan eerst een bestelling te plaatsen. Per e-mail of telefoon krijgt u bericht zodra uw bestelling klaar ligt.

Afhalen kan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur en zaterdags van 10.00 tot 14.00 uur, maar pas nadat u bericht van ons heeft gehad. Betalen kan contant of met pin of credit card (VISA, MasterCard of American Express). 


Levering

Verzendkosten

Voor verzending binnen Nederland hanteren wij de volgende tarieven

Brievenbuspost € 1,95
Pakketpost € 5,95

Voor verzending naar Belgie

Brievenbuspost € 3,45
Pakketpost € 12,50

Alle pakketten worden aangetekend verzonden met uitzondering van brievenbuspost

Verzendmethode

Voor het verzenden van uw bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL, alle pakketpost wordt aangetekend verzonden. De chauffeurs van PostNL maken gebruik van handterminals voor het zetten van uw handtekening, deze digitale handtekening of een geprinte kopie daarvan dient als bewijs van aflevering. Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL op werkdagen tussen 09.00 en 21.30 uur en op zaterdagen overdag. Mocht u niet aanwezig zijn op het moment dat de bestelling wordt bezorgd ( aanbieden van de zending geschiedt 2 maal ) dan laat de chauffeur een afhaalbericht achter. Hierop staat een afhaalpunt vermeld waar u het pakket vanaf de volgende werkdag kunt afhalen. Bij verzending ontvangt u van ons een Track & Trace nummer waarmee de zending via de website van PostNL te volgen is.

Ook is het mogelijk te kiezen voor een tijdstip van levering of uw pakket direct bij een PostNL service punt af te laten leveren om daar op te halen.

carNjoy probeert zoveel mogelijk gebruik te maken van gerycyclede verpakkingsmaterialen. Mileuvriendelijk en zo is het mogelijk de verzendkosten laag te houden.

Levertijd

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden*

Wij streven er naar bestellingen gedaan én betaald met iDEAL, Paypal of Afterpay voor 16.00 uur op werkdagen nog dezelfde dag, tenzij anders vermeld, bij PostNL aan te leveren. De levertijd zal bij 99% van de bestellingen gehaald worden maar geldt als indicatie en niet als zogeheten ‘fatale termijn’, dat wil zeggen dat u hier geen rechten aan kunt ontlenen.

Bestellingen geplaatst in het weekend* of op feestdagen worden pas op de eerstvolgende werkdag verwerkt. Mocht een bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover bericht.


Direct uit eigen voorraad leverbaar

Bij elk product ziet u direct de actuele voorraadstatus van ons magazijn. Is een product uitverkocht dan wordt de verwachtte leverdatum onderaan het product vermeld. Ook is het mogelijk een e-mail te sturen aan info@carNjoy.nl dan informeren wij u zodra het product weer op voorraad is.

Afleveradres

Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten van PostNL kunt u het pakket gratis op een ander adres of PostNL servicepunt laten bezorgen.

Kies dan bij het plaatsen van uw bestelling voor een ander afleveradres.


Ruilen en Retourneren

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen van uw aankoop om welke reden dan ook dan heeft u het recht om dit binnen 14 kalenderdagen na aflevering aan carNjoy te melden waarna u het product binnen 14 kalenderdagen zal retourneren. Als klant heeft u namelijk recht op een zogenaamde afkoelperiode. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:

U hebt helaas een verkeerd artikel besteld
Indien u zelf het verkeerde product besteld heeft dan kunt u het ook retour sturen, hiervoor rekenen wij wel extra kosten indien wij u het nieuwe product moeten toesturen. Let dus goed op bij het bestellen van de producten! Hanteer voor het retourneren onze retourprocedure.


U hebt een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken dan kunt u dit bij ons melden klantenservice@carNjoy.nl. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U hebt een defect artikel ontvangen
Als u een defect artikel heeft ontvangen kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Uitgesloten van retour zijn xenon en led lampen, speciaal voor u bestelde artikelen en navigatiesoftware.


Retourprocedure:

Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

- Stuur een e-mail aan klantenservice@carNjoy.nl om te melden dat u gebruik wilt maken van de 14 kalenderdagen afkoelingsperiode en het bestelde product wilt retourneren.
- Vul het retourformulier (zie hieronder) compleet in
- Uw bestelling dient binnen 14 kalenderdagen na melding aan ons geretourneerd te worden
- Het product mag absoluut geen gebruikers sporen vertonen
- Het product moet in de originele verpakking en onbeschadigd geretourneerd worden
- Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel, schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
- Indien een verpakking toch beschadigd is kan carNjoy er voor kiezen het product deels te vergoeden
- Retour zenden inclusief kopie van de aankoopfactuur en compleet ingevuld retourformulier.
- De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons retour gestuurd te worden.
- Problemen met verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons zijn voor risico van de klant. Wij adviseren daarom om het pakket  aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren.

Download hier het retourformulier 

Uitgesloten van retour sturen zijn: Artikelen die duidelijke gebruikssporen vertonen of beschadigd zijn. (zie hiervoor onze algemene voorwaarden).


Garantie

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantietermijn van 1 jaar tenzij expliciet anders vermeld. Uitgesloten van garantie zijn slijtagedelen zoals lampen.

Op uitverkoopartikelen geven wij 3 maanden garantie.

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de handleiding voor eventuele probleemoplossingen.

Mocht het artikel toch defect blijken dan kunt u aanspraak maken op de garantie van het product, mits dit binnen een jaar na aankoopdatum is. Is het defect ontstaan door verkeerd gebruik of heeft u zelf of een derde geprobeerd het defect op te lossen dan vervalt de garantie en zullen bij constatering hiervan onderzoekskosten ad € 35,00 incl BTW in rekening gebracht worden. Ook voor artikelen welke voor garantie geretourneerd worden en welke niet defect blijken te zijn maar naar behoren werken zullen onderzoekskosten in rekening brengen. Voordat u een defect product retour stuurt vragen wij u  dit eerst te melden aan klantenservice@carNjoy.nl  en de garantieprocedure te volgen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert dient u dit binnen 7 werkdagen na aflevering aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met klantenservice@carNjoy.nl voor een probleemoplossing.

Indien een product defect is geraakt buiten de garantie periode of door verkeerd gebruik is het ook mogelijk het product retour te sturen, wij zullen het product dan onderzoeken. Let op: hier zullen dan onderzoekskosten aan verbonden zijn van € 35,00 incl BTW. Ook indien u niet wilt dat wij het apparaat repareren betaald u altijd € 35,00 onderzoekskosten

Garantieprocedure

Om aanspraak te maken op garantie kunt u de volgende procedure hanteren:

-          Meld binnen de garantietermijn uw defect bij klantenservice@carNjoy.nl
-          Vul het garantieformulier compleet in
-          Verpak het garantie artikel goed als u het verstuurd
-          Voeg een kopie van de factuur en het garantieformulier toe
-          Retour zenden inclusief kopie van de aankoopfactuur en compleet ingevuld retourformulier.
-          De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons retour gestuurd te worden.
-          Problemen met verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons zijn voor risico van de klant. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren.

Download hier het garantieformulier

 

Inbouwservice

Het is mogelijk onze producten door een professioneel inbouwbedrijf in te laten bouwen. Wij werken samen met een inbouwbedrijf in Almere. Wilt u een of meerdere van onze producten in laten bouwen dan vragen wij u het offerteformulier in te vullen zodat wij een passende offerte voor u kunnen maken.

Uw bedrijf als inbouwlocatie? Neem dan contact met ons op via info@carNjoy.nl