Garantie

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantietermijn van 1 jaar tenzij expliciet anders vermeld. Uitgesloten van garantie zijn slijtagedelen zoals lampen.

Op uitverkoopartikelen geven wij 3 maanden garantie.

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de handleiding voor eventuele probleemoplossingen.

Mocht het artikel toch defect blijken dan kunt u aanspraak maken op de garantie van het product, mits dit binnen een jaar na aankoopdatum is. Is het defect ontstaan door verkeerd gebruik of heeft u zelf of een derde geprobeerd het defect op te lossen dan vervalt de garantie en zullen bij constatering hiervan onderzoekskosten ad € 35,00 incl BTW in rekening gebracht worden. Ook voor artikelen welke voor garantie geretourneerd worden en welke niet defect blijken te zijn maar naar behoren werken zullen onderzoekskosten in rekening brengen. Voordat u een defect product retour stuurt vragen wij u  dit eerst te melden aan klantenservice@carNjoy.nl  en de garantieprocedure te volgen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert dient u dit binnen 7 werkdagen na aflevering aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met klantenservice@carNjoy.nl voor een probleemoplossing.

Indien een product defect is geraakt buiten de garantie periode of door verkeerd gebruik is het ook mogelijk het product retour te sturen, wij zullen het product dan onderzoeken. Let op: hier zullen dan onderzoekskosten aan verbonden zijn van € 35,00 incl BTW. Ook indien u niet wilt dat wij het apparaat repareren betaald u altijd € 35,00 onderzoekskosten

 

Garantieprocedure

Om aanspraak te maken op garantie kunt u de volgende procedure hanteren:

  • Meld binnen de garantietermijn uw defect bij klantenservice@carNjoy.nl
  • Vul het garantieformulier (zie download hieronder) compleet in
  • Verpak het garantie artikel goed als u het verstuurd
  • Voeg een kopie van de factuur en het garantieformulier toe
  • Retour zenden inclusief kopie van de aankoopfactuur en compleet ingevuld garantieformulier
  • Het pakket dient voldoende gefrankeerd naar ons retour gestuurd te worden
  • Problemen met verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons zijn voor risico van de klant. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren.
Download
Garantie formulier.pdf
Adobe Acrobat document 56.0 KB


Veilig betalen met:

Wij versturen met:

Wij zijn aangesloten bij: