Ruilen / retourneren

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen van uw aankoop om welke reden dan ook dan heeft u het recht om dit binnen 14 kalenderdagen na aflevering aan carNjoy te melden waarna u het product binnen 14 kalenderdagen zal retourneren. Als klant heeft u namelijk recht op een zogenaamde afkoelperiode. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:

U hebt helaas een verkeerd artikel besteld
Indien u zelf het verkeerde product besteld heeft dan kunt u het ook retour sturen, hiervoor rekenen wij wel extra kosten indien wij u het nieuwe product moeten toesturen. Let dus goed op bij het bestellen van de producten! Hanteer voor het retourneren onze retourprocedure.


U hebt een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken dan kunt u dit bij ons melden klantenservice@carNjoy.nl. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U hebt een defect artikel ontvangen
Als u een defect artikel heeft ontvangen kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Uitgesloten van retour zijn xenon en led lampen, speciaal voor u bestelde artikelen en navigatiesoftware.


Retourprocedure:

Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

 

  • Stuur een e-mail aan klantenservice@carNjoy.nl om te melden dat u gebruik wilt maken van de 14 kalenderdagen afkoelingsperiode en het bestelde product wilt retourneren.
  • Vul het retour formulier (zie download hieronder) compleet in
  • Uw bestelling dient binnen 14 kalenderdagen na melding aan ons geretourneerd te worden
  • Het product mag absoluut geen gebruikers sporen vertonen
  • Het product moet in de originele verpakking en onbeschadigd geretourneerd worden
  • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel, schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
  • Indien een verpakking toch beschadigd is kan carNjoy er voor kiezen het product deels te vergoeden
  • Retour zenden inclusief kopie van de aankoopfactuur en compleet ingevuld retour formulier
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons retour gestuurd te worden
  • Problemen met verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons zijn voor risico van de klant. Wij adviseren daarom om het pakket  aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren.

Uitgesloten van retour sturen zijn: Artikelen die duidelijke gebruikssporen vertonen of beschadigd zijn.

(zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden). En speciaal voor u bestelde artikelen.

Download
Retour formulier.pdf
Adobe Acrobat document 17.2 KB


Veilig betalen met:

Wij versturen met:

Wij zijn aangesloten bij: